maanantai 12. marraskuuta 2012

Leppäkerttu tuli taloon

Ongelmana on ollut että P tykkää kävellä mieluummin kuin istua rattaissa. Ei siinä mitään, mielellään annan kävellä, mutta kun asutaan kaupungissa ja kävellään keskustassa, vilkkailla pyöräteillä sekä autoteiden varsilla ja parkkipaikoilla. Piti siis keksiä joku ratkaisu niin että P saa jatkaa kävelyään ja minä saan mielenrauhan.
Ostettiin kirpparilta leppäkerttu ja huippu leppis onkin :) Tiedän että nämä jakaa mielipidettä. Kuin koiraa taluttaisi, lapsen vapautta riistetään, mutta minä kallistun niihin kannattajiin joiden mielestä tämä on kätevä ja lapsi pidetään turvassa sekä äitin hermot ehyinä.

Voin suositella. Tätä pidetään siis kaupungilla ollessa niin että reppu on selässä, hihna minun ranteessa kiinni ja P pitää minua kädestä kiinni. Kun ollaan aavemmalla ja pelkällä kävely paikalla tai kaupoissa niin laitan hihnan repun sisään tai P:n huppuun. kukaan ei oikeastaan huomaa edes tätä ellei P lähde haahuilemaan näyteikkunalle jolloin naru meidän välissä tulee näkyviin. P tykkää ja minä tykkään joten kaikki hyvin. Ja nättikin se on (vaikkei hyvää kuvaa olekkaan antaa) :)


Repussa kulkee tällähetkellä pikkuauto mukana ja tätä pitää kotonakin pitää selässä ja jonkun on pidettävä kiinni hihnasta jotta voi juoksennella keittiön ja olohuoneen väliä riemusta kiljuen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti